12 Lut 2006, 13:43
Tomek

ksRobak, Galileusz

"Filozofia zostala zapisana w Wielkiej Ksiedze, ktora lezy otwarta
przed naszymi oczyma - mam na mysli Wszechswiat - ale nie bedziemy w
stanie jej zrozumiec, jezeli nie nauczymy sie jej jezyka i nie pojmiemy

symboli w ktorych zostala zapisana. Ta Ksiega zostala zapisana w jezyku

matematyki, a symbolami sa trojkaty, okregi, oraz inne figury
geometryczne, bez pomocy ktorych niemozliwe jest zrozumienie ani
jednego z jej slow; bez pomocy ktorych MOZNA TYLKO BLAKAC SIE NA
PRÓZNO (jak) W CIEMNYM LABIRYNCIE".

Tak.




12 Lut 2006, 16:13
ksRobak


ksRobak, Galileusz

"Filozofia zostala zapisana w Wielkiej Ksiedze, ktora lezy otwarta
przed naszymi oczyma - mam na mysli Wszechswiat - ale nie bedziemy
w stanie jej zrozumiec, jezeli nie nauczymy sie jej jezyka i nie pojmiemy
symboli w ktorych zostala zapisana. Ta Ksiega zostala zapisana w jezyku
matematyki, a symbolami sa trojkaty, okregi, oraz inne figury
geometryczne, bez pomocy ktorych niemozliwe jest zrozumienie ani
jednego z jej slow; bez pomocy ktorych MOZNA TYLKO BLAKAC SIE
NA PRÓZNO (jak) W CIEMNYM LABIRYNCIE".

Tak.



Tak.
A najpiękniejsze JEST, że ta geometria zapisana jest BARWAMI
które wzajemnie się przenikają zupełnie sobie nie przeszkadzając
a więc
w dowolnym punkcie Wielkiej Księgi JEST równocześnie głębia.
wniosek:
punkt punktowi nie jest równy.
Edward Robak*


13 Lut 2006, 10:04
Tomek


punkt punktowi nie jest równy.



PRAWDA. I PRAWDA,  ŻE JEST RÓWNY TYLKO SOBIE.

Edward Robak*



15 Lut 2006, 09:58
Tomek

AWuniu, mam do Ciebie prośbę. Kiedy piszesz to na pewno chcesz, żeby
to co piszesz było interesujące. Będzie, jeżeli zawsze do swojego
teksu dorzucisz nazwę kwasa który zarzuciłeś tuż przed.

To będzie naprawdę interesujące.




16 Lut 2006, 03:14
ksRobak



| A najpiękniejsze JEST, że ta geometria zapisana jest BARWAMI
| które wzajemnie się przenikają zupełnie sobie nie przeszkadzając
| a więc
| w dowolnym punkcie Wielkiej Księgi JEST równocześnie głębia.
| wniosek:
| punkt punktowi nie jest równy.
| Edward Robak*

| punkt punktowi nie jest równy.

PRAWDA. I PRAWDA,  ŻE JEST RÓWNY TYLKO SOBIE.

Pozdrawiam serdecznie,
Tomek



To klucz do mądrości:
'przecież to to samo' oznacza TOŻSAMOŚĆ,
która zamy(d)lana jest skutecznie samozapętlającą się tautologią.
¤ masło JEST - to tożsamość nazwy do obiektu
¤ istnieje masło maślane - to anomalia psychodeliczna prawdziwa
   wówczas gdy eytkietka masło NIE przyklejona jest do nie-masła
   np. masło beztłuszczowe, masło czterokopytne, masło świetlne itd.
acha! :-)
PUNKT JEST RÓWNY TYLKO SOBIE /Tomek/
oznacza unikatowość lokalizacji przestrzennej (struktura, szyk, cechy itp.) :-)
Edward Robak*


16 Lut 2006, 11:16
Tomek



|

| A najpiękniejsze JEST, że ta geometria zapisana jest BARWAMI
| które wzajemnie się przenikają zupełnie sobie nie przeszkadzając
| a więc
| w dowolnym punkcie Wielkiej Księgi JEST równocześnie głębia.
| wniosek:
| punkt punktowi nie jest równy.
| Edward Robak*

| punkt punktowi nie jest równy.

| PRAWDA. I PRAWDA,  ŻE JEST RÓWNY TYLKO SOBIE.

| Pozdrawiam serdecznie,
| Tomek

To klucz do mądrości:
'przecież to to samo' oznacza TOŻSAMOŚĆ,
która zamy(d)lana jest skutecznie samozapętlającą się tautologią.
¤ masło JEST - to tożsamość nazwy do obiektu
¤ istnieje masło maślane - to anomalia psychodeliczna prawdziwa
   wówczas gdy eytkietka masło NIE przyklejona jest do nie-masła
   np. masło beztłuszczowe, masło czterokopytne, masło świetlne itd.
acha! :-)
PUNKT JEST RÓWNY TYLKO SOBIE /Tomek/
oznacza unikatowość lokalizacji przestrzennej (struktura, szyk, cechy itp.) :-)
Edward Robak*



18 Lut 2006, 01:27
ksRobak




| | A najpiękniejsze JEST, że ta geometria zapisana jest BARWAMI
| które wzajemnie się przenikają zupełnie sobie nie przeszkadzając
| a więc
| w dowolnym punkcie Wielkiej Księgi JEST równocześnie głębia.
| wniosek:
| punkt punktowi nie jest równy.
| Edward Robak*

| punkt punktowi nie jest równy.

| PRAWDA. I PRAWDA,  ŻE JEST RÓWNY TYLKO SOBIE.

| Pozdrawiam serdecznie,
| Tomek
| To klucz do mądrości:
| 'przecież to to samo' oznacza TOŻSAMOŚĆ,
| która zamy(d)lana jest skutecznie samozapętlającą się tautologią.
| ¤ masło JEST - to tożsamość nazwy do obiektu
| ¤ istnieje masło maślane - to anomalia psychodeliczna prawdziwa
|    wówczas gdy eytkietka masło NIE przyklejona jest do nie-masła
|    np. masło beztłuszczowe, masło czterokopytne, masło świetlne itd.
| acha! :-)
| PUNKT JEST RÓWNY TYLKO SOBIE /Tomek/
| oznacza unikatowość lokalizacji przestrzennej (struktura, szyk,
| cechy itp.) :-)
| Edward Robak*
| --

Proszę Pana,
Im dłużej się znamy, tym lepiej się znamy /Tomek/

Cyc! ;-)



Im dłużej się znamy tym więcej wiemy o sobie.
Prawda. :-)

A im lepiej się znamy, tym lepiej się znamy /Logika/

Cyc! ;-)



Im lepiej się znamy tym bardziej się rozumiemy.
Tak. :-)

Ale ... co ja to chciałem powiedzieć(?) Acha! Coraz lepiej zaczynam
rozumieć Pana osobę i coraz lepiej zaczyna sobie Pana wyobrażać.



Oczywiście JA piszę do ludzi wrażliwych i podobnych do mnie.

Do cholery, kurna Olek! Pan i ja to JEDNO! Cyc!



PRAWDA nas łączy. :)
Tak.

Pan oczywiście wie, że uważam go za jedyną godną szacunku osobę
na tej grupie. Jako jedyny posiada Pan elementarną ludzką
wrażliwość. Tak.

Tak.

Oczywiście, ja TAKŻE posiadam elementarną ludzką wrażliwość i
każdy kto ją posiada nie potrafiłby się powstrzymać i przynajmniej
od czasu do czasu wyzwać nasze lokalne gady od gadów ;-)



Moje odczucia są takie same: Pan "Tomku Wilmowski" posiadasz
elementarną ludzką wrażliwość podobną do mojej. Różnimy się tylko
w ekspresji projekcji naszych mentalności w stosunku do gadów, trolli,
obłąkańców, szaleńców, oszołomów, pieniaczy, kłamców, głupców,
cyklistów, narcyzów i maUp. Obaj wiemy, że głupoty i fałszywego
świadectwa nie można pozostawić bez komentarza - różnimy się tylko
FORMĄ wypowiedzi. :-)

Sądzę, że Pan zgromadził OGROMNĄ WIEDZĘ i sądzę, że do
pełnego obrazu brakuje Panu Mickiewiczowskiego ziarnka gorczycy,
PRZEPRASZAM, PRAWDY!



hehe - Adam Mickiewicz WIELKIM POETĄ BYŁ. :)
- postrzega Pan jak po tej wypowiedzi rośnie RANGA poezji? :o)

Pańskie inteligencja JEST SUPER i podziwiam ją, ale
( POWTARZAM !!! )
Pańskiemu systemowi filozoficznemu brakuje elementarnego ZIARNA
PRAWDY.



Opis Świata nie jest ani TEORIĄ ani systemem filozoficznym -
Opis Świata jest ponad TEORIE i systememy filozoficzne.
Tak.

To ZIARNO PRAWDY jest tutaj, proszę Pana (z tego jednego ziarna
można mieć jeden kłosek, z tego kłoska, doniczkę, z doniczki poletko,
z poletka areał, z areału to już całe stado łosi ;-) się napasie):



Jasne:
ZIARNO PRAWDY to SŁOWA które mają falsyfikowalne desygnaty.
Oczywiście!!!
Z tych słów oraz ich znaczeń - można budować piękną przyszłość.

Galileusz:
"Filozofia zostala zapisana w Wielkiej Ksiedze, ktora lezy otwarta
przed naszymi oczyma - mam na mysli Wszechswiat - ale nie bedziemy
w stanie jej zrozumiec, jezeli nie nauczymy sie jej jezyka i nie pojmiemy

symboli w ktorych zostala zapisana. Ta Ksiega zostala zapisana w jezyku

matematyki, a symbolami sa trojkaty, okregi, oraz inne figury
geometryczne, bez pomocy ktorych niemozliwe jest zrozumienie ani
jednego z jej slow; bez pomocy ktorych MOZNA TYLKO BLAKAC SIE
NA PRÓZNO (jak) W CIEMNYM LABIRYNCIE".



Niedawno Kolega z psp "puciek" zapytał mnie czy znam kogoś na psf
który patrząc na Świat widzi tak jak JA - PUNKTY, odcinki itd.
Nikt się nie przyznał, że 'widzi' ale Pan - Drogi Tomku ogłosiłeś, że
żył kiedyś Galileusz który podobnie jak współczesny Edward Robak*
oraz cała plejada mędrców greckich z Euklidesem i Pitagorasem
dokładnie tak samo widzieli Świat Geometryczny
a
więc
przestrzenne FORMY i STRUKTURY właściwe OBIEKTOM
a
więc
to co odbija się w lustrze psychiki (William Schakespeare - poeta!) :-)
...
Różnica pomiędzy moim postrzeganiem a wszystkich moich rozumnych
poprzedników jest taka, że JA WIDZĘ GEOMETRIĘ
taką jaka JEST w ISOCIE:
a więc BARWNĄ
a
więc
CECHOWANĄ !!! sic!!!
{algebra}
...
Georg Cantor (1845-1918) - geniusz niemieckiego pochodzenia
jako pierwszy zauważył, że zbiory nieskończone różnią się ilością
elementów ale to "coś" zwane matematyka
to "coś" BŁĄKAJĄCE SIĘ NA PRÓŻNO W CIEMNYM LABIRYNCIE
zapadniętych w siebie tzw. matematyków
nie potrafi (cyc!) nazwać (sic!) różnicy pomiędzy 1/Alef0 a 1/Alef1.
Ci biedacy nie tylko nie potrafią ale co gorsza: NIE CHCĄ
bo tak zostali zaprogramowani 'na obłąkanie'...
to smutne... :-(

Lubię Pana BARDZO! Proszę również mnie lubić i nie przestawać
(nie opłaci się ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Tomek
P.S. Proszę mnie naprawdę BARDZO lubić, bo to się Panu naprawdę
BARDZO opłaci :-)

Tak.



Lubię Pana bardzo i gdy długo nie piszesz, to czegoś mi brakuje...
tak...

    Gdy cię nie widzę, nie wzdycham, nie płaczę,
    Nie tracę zmysłów, kiedy cię zobaczę;
    Jednakże gdy cię długo nie oglądam,
    Czegoś mi braknie, kogoś widzieć żądam;
    I tęskniąc sobie zadaję pytanie:
    Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?
/Niepewność (fragment) autor: Adam Mickiewicz/

hehe :-)
Wie Pan co to znaczy:
"Bo czasami chce się do człowieka" ? /Agnieszka Osiecka/

i moje ulubione pytanie:
Czy to PRAWDA, że gdyby Robinson nie spotkał Piętaszka
to samotny na bezludnej wyspie: zapadł by w obłęd?
Odpowiedź udzielę SAM:
Tak - to PRAWDA.

a teraz uważaj Pan:
tysiące moich przemyśleń i tysiące moich pytań na forach Internetu
i grupach dyskusyjnych Usenetu - pozostało bez odpowiedzi
bez potwierdzeń
bez zrozumienia
Jakże potężną odporność psychiczną musi mieć PIONIER... ;)
pion i ER (orientuj się) ;D
Edward Robak*


18 Lut 2006, 09:48
Tomek


Lubię Pana bardzo i gdy długo nie piszesz, to czegoś mi brakuje...
tak...



To najmilsza rzecz jaką kiedykolwiek usłyszałem :-)

Bardzo proszę pamiętać, że kiedy nie piszę, to TYLKO dlatego, że
wkuwam matmę, i po to, być kiedyś być tak elokwentną osobą jak
Pan.

Tak.

Edward Robak*



Filozofia kultury - kultura
Co to jest 'projekt filozoficzny' - szukam definicji...
Najogolniejsza teoria rzeczywistosci, odpowiadajaca dawnym filozoficznym ontologiom formalnym, jest logika i teoria mnogosci, czyli Co to jest przyjemnosc?
HISTORIA FILOZOFII (małymi literkami: czyli historia głupoty)
a to jest post filozoficzny.........przeczyta­j, chyba raczej napewno (konstrukcja zdania ) nie pożalujesz ;]
Rewolucyjne idee filozoficzne, które otworzyły naukę na nowy punkt widzenia?
Kto sie boi chaosu?
  • color;laser;printer
  • dom do sprzedania dobra
  • links 996
  • ad aware 2007 beta one
  • kare ogiery zimnokrwiste
  • diamenty szmaragdy i rubiny
  • blogi z tapetami z psami
  • druk pit 36
  • pralki;brandt
  • Zestaw tematów z for internetowych , Index